piątek, 23 sierpnia 2013

Nowy pomysł ^^

Hey!

Dzisiaj, co prawda, muszę zająć się milionem innych rzeczy, ale i tak znalazłam czas na bloga :) Może już jutro dodam kolejną część opowiadania (jest już prawie gotowa). Ale w tym poście chciałam napisać o czymś innym, mianowicie, wpadłam na pomysł, aby dodawać jakieś moje przemyślenia, na różne tematy. Miałam ten sam pomysł już na wcześniejszych blogach, ale nigdy nie doszedł do skutku. Więc teraz może spróbuję. W komentarzach napiszcie czy to dobry pomysł, bo nie jestem pewna ;) Jeśli macie jakieś ciekawe tematy to też napiszcie ;D. Będzie się to nazywało: Thinking About, czyli moje grube rozkminy. Mam nadzieję, że się spodoba :)









Co do obrazka powyżej, to ma ktoś pennyboarda? Czym się różni od fishki? Które lepsze? Jeździ się trudniej niż na longboardzie? Gdzie kupić? Bo może będę chciała taką na zbliżające się urodzinki ^-^

P.S. Zmieniłam podpis z "Ivy" na "Pride" :D

Na razie tyle
Bye
Pride


środa, 21 sierpnia 2013

Enjoy Capitalism

Hey!

Na początku chciałabym podziękować za wszystkie obserwacje, których jest już 20 <3  Dziękuję też za wszystkie komentarze (41) i wyświetlenia (611). Wiem, że to mało, ale się baaardzo cieszę :D ponieważ wszystkie moje dotychczasowe blogi, nie miały ich tyle. Co prawda, nie dbam zbytnio o tego bloga i o jego reklamę, więc jestem tym bardziej zadowolona. Oczywiście dzisiaj nie mogę się nie pochwalić, tym, że wczoraj byłam na koncercie Rogera Watersa na Narodowym. 
W (chyba nie tylko) mojej opinii koncert był po prostu świetny. Została odegrana cała płyta "The Wall" Efekty świetlne - powalające. Na białej ścianie zbudowanej na scenie wyświetlane były fragmenty z filmu, zdjęcia poległych  w wojnach, cytaty. Niestety nagłośnienie nie było aż tak genialne, ale to raczej wina stadionu. Nie chcę się za bardzo rozpisywać, więc, podsumowując wrażenia wręcz niezapomniane <3

Jeden z obrazów wyświetlanych podczas koncertu
I oczywiście mam też koszulinkę :D

To na razie tyle
Bye
Pride



poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Playlista (ciąg dalszy)

Hey! 

Wiem, że dawno mnie nie było, ale postaram się to jakoś nadrobić ;) Jednak robienie playlisty mnie wciągnęło :) i będzie ciąg dalszy z innymi wykonawcami i piosenkami. Już niedługo pojawi się kolejny rozdział mojej (no, powiedzmy) książki, albo jakieś inne duperele. Zapraszam więc do lektury i słuchania :D

Wilki

Ostatnio oglądałam sobie jakiś tam festiwal (chyba na dwójce), i akurat grały (grali?) Wilki. Przedtem prawie zapomniałam o tym zespole, ale od razu przypomniałam sobie wszystkie teksty. 

Wilki - Moja Baby - moim zdaniem chyba najlepsza ich piosenka. Słucham jej teraz bez przerwy <3
Wilki - Urke - *-*

Myslovitz

Na Myslovitz natrafiłam parę dni temu i odkryłam, że pamiętam prawie cały "Scenariusz Dla Moich Sąsiadów". Gdyby nie moi rodzice - nie znałabym tego, więc dziękuje wam <3

Myslovitz - Dla ciebie

Cytaty

"Kiedy jes­teśmy szczęśli­wi, jes­teśmy zaw­sze dob­rzy, lecz kiedy jes­teśmy dob­rzy, nie zaw­sze jes­teśmy szczęśliwi. "

Oscar Wilde

"W chwi­li, kiedy zaczy­nasz zas­ta­nawiać się, czy kochasz ko­goś, przes­tałeś go już kochać na zawsze"

Carlos Ruiz Zafón


"Nie myśl o szczęściu. Nie przyj­dzie - nie zro­bi za­wodu; przyj­dzie - zro­bi niespodziankę." 
Bolesław Prus


P.S. Sorry za brak estetyki w tym poście ;D

xx
Pride











poniedziałek, 29 lipca 2013

Playlista (z nudów)

Hej!

Ehh, znowu nie pisałam przez długi czas i zastanawiam się czy nie skończyć z tym blogiem. Pewnie i tak nikt tego nie czyta...Dzisiaj zdecydowałam się dodać posta tylko dlatego, że strasznie mi się nudzi :/

Playlista

Jako, że po raz kolejny nie mam pomysłu na notkę, będzie tu coś o muzyce, której słucham. Mam nadzieję, że się spodoba ;D

Lana Del Rey

Lana Del Rey - Oh Say Can You See - Moja najulubieńsza piosenka Lany <3
Lana Del Rey - Never Let Me Go - Z tą piosenką łącze się piękne wspomnienia :')
Lana Del Rey - Every Man Gets His Wish - Niestety to nie jest oryginalna wersja, ale nie udało mi się znaleźć innej :/
Lana Del Rey - Out With A Bang - Dopiero teraz przypomniałam sobie o tej piosence (myślałam, że YT już ją skasował) ... to chyba moja druga "najulubieńsza piosenka Lany <3"

Perfect

Nie jestem pewna, ale chyba większość z Was zna ten polski rockowy zespół... Ja znam go głównie dlatego, że mój tata, gdy byłam mała, uwielbiał tego słuchać (nadal uwielbia i ja razem z nim)


Lady Pank

Lady Pank-Stacja Warszawa - ale i tak kocham Warszawę...


Na razie to tyle.
xx.
Pride




piątek, 28 czerwca 2013

Będę tęsknić... ;C

Hej!

Wakacje już się rozpoczęły, ale ja będę tęsknić za...

  •  Moimi najnajnajnajwspanialszymi przyjaciółkami i cudowną klasą <3
  •  Szkolnymi przypałami <3
  •   Najlepszą wycieczką klasową EVER!!! <3
  •   Najśmieszniejszymi lekcjami matmy <3
  •  Rzucaniem się serwetkami w stołówce <3 
  •  Polewaniem się wodą w lecie i rzucaniem śnieżkami zimą <3
  •  Zabawami mopem xd
  •  Przynoszeniem radia do szkoły i słuchaniem muzyki (a czasem dla jaj Radia Maryja) 


No ale z drugiej strony to...

Yeahh! Nareszcie!





P.S A ja już jurto jadę do Włoch *-*

xx
Pride

czwartek, 27 czerwca 2013

Ehh...To już koniec :C

Hej!

Mnie jest po prostu STRASZNIE smutno nawet jak tylko pomyślę, że jutro będę musiała się pożegnać ze swoją klasą. Oczywiście nie za wszystkimi będę tęskniła, ale na pewno za sporą większością... Jasne, z niektórymi się spotkam we wrześniu, ale i tak skład naszej klasy baaardzo się zmieni, niestety :C
Jak przeglądałam dzisiaj Internety to zauważyłam od cholery postów, o tym jak to bardzo "nie będę tęsknić za swoją klasą", więc czy ktoś jeszcze oprócz mnie też będzie tęsknić??
Wczoraj zrobiliśmy domówkę na koniec roku. Jak zwykle było super :) ale ja zaprosiłabym jeszcze kilka osób. No nic, dzisiaj było krótko, ale ja muszę lecieć...

P.S. Jak czytałam te wszystkie pozytywne komentarze pod ostatnim postem, aż się uśmiechnęłam. To naprawdę baaardzo motywuje do dalszego pisania - a więc, komentujcie :)

xx
Pride

wtorek, 25 czerwca 2013

Rozdział 1. Co ma wisieć, nie utonie

Hej!

Sorry, że ostatnio znowu nie pisałam, ale nie miałam czasu i jeszcze była awaria neta ;/ Ale dzisiaj nie poszłam do szkoły i napisałam 1 rozdział opowiadania (heh, to będzie bardziej książka), które będę wrzucała na bloga. A więc, oto i ono... (fanfary w tle)

1
Co ma wisieć, nie utonie

         Adam obejrzał się za siebie – był w potrzasku. Za nim Ada, przed  nim Helka, a obok, najgorsze, co mogło go spotkać – Gruba Kaśka. Dlaczego tak ich przesadzili? Najpierw zrobiła to Całka, a teraz jeszcze Przylaszczka. Dlaczego go to spotkało? Siedzenie obok Grubej Kaśki było prawdziwym przekleństwem. Nie dość, że była gruba, to jeszcze głupia, jak but z lewej nogi. Przylaszczka pisała właśnie na tablicy, więc Adam skorzystał z okazji i szturchnął Kaśkę:
- Ej! - pisnęła
- Pożyczysz długopis?
- Masz.
Nabazgrał szybko kartkę o treści: „Na przerwie osłaniaj mnie przed Potworem”. i rzucił ją Kamilowi. Kolega uśmiechnął się w odpowiedzi. Dobrze wiedział o co chodzi.
         Potworem była Agata, dziewczyna Adama. Ona kochała go już od dawna, ale on miał już dość jej płytkich i dziecinnych zachowań, głupoty i niekończącej się chęci do wygłupów. Nawet on potrafił ogarnąć się w obecności rodziców, nauczycieli czy nawet ludzi na ulicy. 
         Krążyły plotki, że Agata ma ADHD, ale za każdym razem, gdy o to pytał ona przeczyła lub zmieniała temat. On nie uważał tego już tylko za plotki. Miał już po prostu dość Agaty, ale ona nie mogła tego zrozumieć.
         Adam pomyślał o Nadii, dziewczynie z równoległej klasy, do której czuł narastające uczucie. Nadia była zupełnym przeciwieństwem Agaty – piękna, delikatna, wręcz eteryczna. Jej charakter zupełnie nie współgrał z wyglądem. Była nieco ostra, rzucała sarkastyczne żarty, śmiała się głośno, choć nie zawsze. Bywały też dni, gdy Nadia była tajemnicza, zamknięta w sobie, przemykała po szkole niczym zjawa. Nie była prosta i jednakowa, skrywała też sekrety, które Adam zamierzał odkryć. Nadia zdecydowanie nie była zwyczajną dziewczyną.
         Na razie musiał jednak wytrzymać z Agatą, która była niezrównoważoną sadystką. Tak było bezpieczniej. Gdyby tylko się dowiedziała, że Adam chce ją rzucić dla innej, wydrapałaby mu oczy.
         Upragniony dzwonek wreszcie zadzwonił, ale to nie oznaczało końca niebezpieczeństw, chociaż minęła dopiero pierwsza lekcja. Akcja ucieczki do toalety musiała przebiec szybko, inaczej Adam zostałby zauważony przez Potwora. Chłopak głęboko wciągnął powietrze, policzył w myślach do trzech, aby się odstresować i rzucił do kolegi, jak gdyby nigdy nic:
- Idziemy.
         Kamil opuścił klasę pierwszy.
- Droga wolna.
         Jednak nie przewidział zagrożenia, Agata w błyskawicznym tempie wyłoniła się zza rogu i szła równie szybko w kierunku Kamila.
- Nie widziałeś Adam? – spytała kokieteryjnym tonem
- Yyy… Nie. Może poszedł do kafeterii coś kupić. Sprawdź tam.
          W dokładnie tym samym momencie Adam wynurzył się z klasy.
- Nie, z w ogóle go nie widziałeś – stwierdziła Agata z wyrzutem w głosie, lecz po chwili przestała się interesować Kamilem i rzuciła się na Adama – Idziemy do kafeterii?
Dzwonek ogłaszający koniec pięciominutowej przerwy zadzwonił w idealnej chwili.
- Nie, no coś ty. Przecież jest dzwonek – Adam zwykle nic sobie nie robił z końca przerwy, ale teraz dzwonek był wybawieniem.
- Przecież nawet nikt nie zauważy jeśli się spóźnimy… kupię ci pączka – kusiła Agata.
         W tym momencie Oriana przechodziła korytarzem do swojej klasy, uśmiechnęła się do Adama, a on powiódł za nią wzrokiem. Gdy Potwór odczytała wyraz jego twarzy i zorientowała się co spowodowało ten rozmarzony uśmiech, pociągnęła go stanowczo za rękę:
- Chodź, idziemy – powiedziała tonem nieznoszącym sprzeciwu.
         Adam nie był pantoflarzem. Zawsze sam o wszystkim decydował i tym razem też nie będzie się podporządkowywał. Wyrwał się Agacie:
- Rób co chcesz, ale ja idę na lekcje.
- To tamta dziewczyna namieszała ci w głowie?! – Potwór prawie krzyknęła.
         Adam nie chciał w to mieszać Nadii.
- Nie, to nieprawda. Kocham tylko ciebie – powiedział to sucho i beznamiętnie, ale ona dała się nabrać – ale muszę teraz poprawić ważny sprawdzian, wiesz koniec semestru, a ja chciałbym mieć przynajmniej czwórę z matmy.
- Dobrze, mogłeś tak od razu powiedzieć, spotkajmy się na następnej przerwie.

          Uff, niebezpieczeństwo zażegnane, teraz musi ją tylko przekonać, że nadal ją kocha, co może być zadaniem nieco trudniejszym.

P.S. I jak podoba się?? 


xx.
Pride

poniedziałek, 17 czerwca 2013

:)

Hejoo! :)

To jak już po wystawieniu ocen?? Świadectwo z paskiem czy bez? Ja z paskiem, 5.54 :3
Już nie mogę się doczekać wakacji, ale będę tęskniła za moją klasą <3 A w przyszłym roku skład się zmieni i będę chodziła do klasy z takimi tumanami (których nie cierpię) ...

Jeszcze kilka rzeczy w sprawie bloga...

Jak już wcześniej wspominałam na blogu będą różne posty m.in.:
  • Moje opowiadania, wiersze, ewentualnie jakieś przemyślenia na przewijające się w mediach tematy
  • Stylówy <3
  • Rysunki, bazgroły z lekcji (naprawdę, moja wyobraźnia jest nieograniczona)
  • Szkolne przypały xD

 Smerfy były moją ulubioną bajką ^-^

 FLY.

True.

xx
Pride

niedziela, 16 czerwca 2013

Hey, It's me!

Hey!

Moje imię, ani wiek nie są ważne, tutaj będę się podpisywać jako "Ivy". To nie jest mój pierwszy blog, ale poprzednie "opuszczałam" albo z braku czasu, albo chęci do pisania.
Właśnie, pisanie, czegokolwiek, wypracowań, opowiadań, wierszy jest moim hobby. Interesuję się też muzyką, gram na skrzypcach i kocham śpiewać :) Często też rysuję i na blogu może pojawią się moje rysunki, opowiadań, czy też inne formy literackie. Moją inną pasją jest moda. W szkole uchodzę za osobę, która ubiera dość "interesująco", i tak wszyscy zwracają na to uwagę.
Ten blog pewnie będzie o milionie różnych rzeczy, od stylizacji, po szkice, ale mam nadzieje, że Wam się spodoba :)

 A gdzie Wy chcecie jechać?? ^-^

<3

xx
Pride